»Sprememba oglaševalske strategije ne pomeni, da smo se nehali osredotočati na sporočila, ki pojasnjujejo, zakaj je cepljenje proti covidu-19 potrebno, so pa ugotovili, da ima ta precej tradicionalni pristop, ki obenem občasno vzbuja slabo vest, le malo učinka.«
»Zato smo se odločili za drugačen pristop, vprašali smo se, kako ljudi doseči na drugačen način.«
»Slovenski oglaševalski trg je trenutno v kolapsu.«
»To pomeni, da bi šli najprej identificirat, katere skupine to sploh so, analizirat njihove komunikacijske poti in potem skupaj s temi ljudi pripravit pravilne komunikacijske strategije.«
»Idealno bi bilo, da bi imeli enakomerno precepljenost po državi, ampak to v praksi verjetno ni popolnoma izvedljivo. Zato bi bilo verjetno smiselno, da se v vsakem cepilnem centru cepi naprej s strategijo, ko so precepljene prednostne skupine.«
»Začel je nižati pričakovanja oziroma črtati reforme s pojasnilom, da bodo nekatere razvojno manj prioritetne zadeve morale počakati naslednji mandat, ki ga je seveda napovedal.«
»Trenutno delamo s tem, kar imamo, in s tem, na kar računamo, da 100-odstotno dobimo.«
»Strategija deeskalacije, ki smo jo sprejeli v zadnjih treh letih, je bila neuspešna, zato zdaj potrebujemo drugo, ki temelji na sili in ki jo zahtevajo baltske države in druge, vključno z Ukrajino.«
»Dva tedna smo cepili izključno stare 60 let in več, da bi se starostnim skupinam nad 60 let čim bolj zvišala precepljenost. Starost je namreč najpomembnejši dejavnik, ki prispeva k hujšemu poteku bolezni.«
»Rečeno je bilo, da bomo šli pri zdravstvu naprej s politiko malih korakov. To se mi zdi pomembno sporočilo predsednika vlade, ker se je tudi na drugih področjih v minulem tednu pokazalo, da je vlada bodisi spremenila strategijo ali pa na neki način priznava, da stvarem ni kos. Upam, da gre za spremembo strategije – da so po letu in pol ter po napovedih številnih reform ugotovili, da politike velikih korakov ni mogoče izvesti. Vse velike korake so zmeraj obljubljale nove stranke. Rutinirane stranke so bile pri napovedovanju sprememb bistveno previdnejše. In če pomeni, da je vladajoča grupacija v tem smislu dozorela, je to v resnici pozitivno sporočilo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju