»Sprememba oglaševalske strategije ne pomeni, da smo se nehali osredotočati na sporočila, ki pojasnjujejo, zakaj je cepljenje proti covidu-19 potrebno, so pa ugotovili, da ima ta precej tradicionalni pristop, ki obenem občasno vzbuja slabo vest, le malo učinka.«
»Zato smo se odločili za drugačen pristop, vprašali smo se, kako ljudi doseči na drugačen način.«
»Slovenski oglaševalski trg je trenutno v kolapsu.«
»To pomeni, da bi šli najprej identificirat, katere skupine to sploh so, analizirat njihove komunikacijske poti in potem skupaj s temi ljudi pripravit pravilne komunikacijske strategije.«
»Idealno bi bilo, da bi imeli enakomerno precepljenost po državi, ampak to v praksi verjetno ni popolnoma izvedljivo. Zato bi bilo verjetno smiselno, da se v vsakem cepilnem centru cepi naprej s strategijo, ko so precepljene prednostne skupine.«
»Začel je nižati pričakovanja oziroma črtati reforme s pojasnilom, da bodo nekatere razvojno manj prioritetne zadeve morale počakati naslednji mandat, ki ga je seveda napovedal.«
»Trenutno delamo s tem, kar imamo, in s tem, na kar računamo, da 100-odstotno dobimo.«
»Strategija deeskalacije, ki smo jo sprejeli v zadnjih treh letih, je bila neuspešna, zato zdaj potrebujemo drugo, ki temelji na sili in ki jo zahtevajo baltske države in druge, vključno z Ukrajino.«
»Slovenski oglaševalski prostor je izjemno dobro reguliran. Že več kot tri desetletja imamo izjemen oglaševalski kodeks, ki take primere presoja in verjamem, da bo tudi tokrat tako.«
»Dva tedna smo cepili izključno stare 60 let in več, da bi se starostnim skupinam nad 60 let čim bolj zvišala precepljenost. Starost je namreč najpomembnejši dejavnik, ki prispeva k hujšemu poteku bolezni.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju